New Moon & Eskilstuna!

Kom hem från etuna för ett tag sen, jag och Mikaela åkte ju iväg
som sagt :) Vi hade det toooooooookmys!

Först så åkte vi in till stan men allt stängde typ, så det blev
en snabb titt i några affärer och drömma oss bort lite :)

Iväg och dricka kaffe och sedan köpte vi biljetter till filmen.
Maassor med folk på bion ;o men inte i väran salong, miiiini haha.
Och världens jobbigaste fjortisar som satt bredvid oss. Visste inte
riktigt vart jag skulle ta vägen ibland.

Men filmen var iaf suuuperbra (y) Kan faktiskt inte bli besviken,
boken är ju mer känslosam, men man känner endå alla känslor
när man tittar på filmen :) Jag och Mika fucka sminket tootalt.

Efter den så värmde vi oss med kaffe och "kaffe" ;D
Sedan tog vi bussen till hennes bror :) Där fick vi god mat, godis,
dricka, film, och medicin för min och mikaelas del.

Myyyycket skratt och en toppenavslutning på kvällen :)

Under natten råkade jag tydligen va på mikaela lite. Gosade in
mig i henne hur hon än låg hahahha. Miiiaaao (;

Det tog hundra år att få upp henne imorse, men tillslut orkade
hon upp haha! Då åkte vi och mötte baba så vi kunde åka och
köpa mobil. Den är jättesöt (: Hoppas att den funkar hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0