Sömnlösa nätter & stormiga dagar.

Nu sitter Yami och lyssnar på reggae och funderar på
varför hon har dissat bloggen ett tag. Iiinte bra.
och ingen bra anledning alls. Varit för trött helt enkelt,
kommer hem, sover så mkt som möjligt och sen i skolan
försöker vara med på lektionerna så gott det går. Nu som sista
dagarna har det fungerat utmärkt (y) Förutom att jag försov mig
imorse... IGEN! Men det ska nog fungera nästa vecka (A)


Sooo anyway. Idag har det inte hänt så mkt, inte mkt alls.
Skolan bara, sen hemma och så (: Nu sitter jag som sagt
med bra musik i hörlurarna och ett cola glas. Kollar på kläder
och hittat fint jag ska beställa hem :)

Men måste leta mer, brist på liv en fredagskväll (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0