Stressdag! (:

Skolan igår funkade iaf, jag vart på bra humör :)

Efter skolan så stressa jag upp med resten på stan (y)
för att sedan stressa till bussen hem. Då mötte jag upp
Liia så köpte vi gymkort till mig. får väl hoooppas att det
funkar haha (; Huuh!

Sedan åkte jag iväg med Mikaela och hennes bror till Eskilstuna.
Gled runt på tunapark som svansar efter Mikaela som var på jakt
efter kläder. I sista minuter köpte hon massa fint, tur eller vad? (;

Sen åkte vi till Max och åååt innan vi började åka hemmåt :)

Hemma så satte jag mig och pluggade lite, tog det lugnt och sedan
nördade framför datorn samtidigt (:

Runt elva/halv tolv drog jag ut för att lämna Caisas mobil och samtala
lite med Olliver. Det va mys, pratade en massa gamla minnen och vanligt
bara (y) Men efter ett tag så frös vi typ ihjäl så vi drog hemmåt.

Väl i sängen tog det hundra år innan jag somnade. Men sov skönt sen iaf:)



Nu sitter jag i skolan och har svenska. Toppen start på morgonen tsm med
Madde och Amandiis (: Hoppas att dagen fortsätter såhär ;D

Kommentarer
Postat av: Madelene.

Du är bra <3

2010-01-13 @ 10:46:09
URL: http://madelenefagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0