Superfin helg (:

Fredag: Efter skolan som var totalt meningslös så trängde
sig jag och amanda oss in i lollos lägenhet och tvingade
henne att vara med oss. MEn hon klagade inget (:
Sheee waaants us! Jag fixade faktiskt lite i Lollos lägenhet
och hon också ofc, och amanda umgicks med duschen (:

Efter att hon var klar så anförtrodde sig Amanda sin fest-
make up till mig, så jag fixade och donade :) Tokfin som vanligt!

 På kvällen kom Mikaela och hennes Mamii till Nkp, så jag och Lollo
drog och träffade dom innan hennes mamma hann åka (a) Men
sen så stannade vi kvar på donken, moffade, skrattade och berättade
massa old stuff som hänt. Det va mys :) Svängde förbi Lollo för att
hämta min väska innan bussen gick också (y) Sen satt jag och försökte
underhålla Mikaela med min sångröst på bussen haha (:

Lördag: Jag sov hela dagen, skärde av mig benet och missade 2 fester.
Livet var enligt mig så förstört som det kunde bli, men det löste sig.
Men det vart en finfin kväll ändå, Olliver hade tid för mig :) Och även
Mikaela och Nille också (: Pojkarna uppskattar inte direkt våran
humor men det funkar rätt bra ändå (; Det vart flera promenader, med
stopp, skratt, minnen, trilla i snön och dissar (: Det va tokmys <3


Söndag (idag): Träffade sweetheart. ♥ Kan inte berätta så mkt mer.
Men daaamn. Otroligt (: ♥

 

Dagens fortsatta planer:  Ska träffa Bästavän, förhoppningsvis? :o
Inte setts själva i helgen, och förhoppningsvis har hon nåt att berätta (a)♥
Ska även hinna ner och sola också, bli fin (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0