Taking it off, taking it off, taking it off.

Hmmaa helt jävla kär i låten och spelat den i stort sätt hela dagen (:



Idag har jag varit hemma, sov så jävla dåligt inatt. Det går över snart
hoppas jag. Men dagen har varit chill endå. Mestadels; Chico, äta, dricka,
Deno, msn, pirra inför imorn då jag och bästa vän ska gå på bio.

Den sötnosen hade köpt 2 bipbiljetter. Till NEW MOON.
Hon äääääääär bäst och det kommer hon alltid att lyckas med.
Hon behöver inte ens lägga ner tid på det, "det löser sig" alltid haha ;)
Så himla spänd över filmen.. Fjärde boken är nästan utläst, vilket känns
jättedeppigt. Dom träffar verkligen en i hjärtat ;o
Kmr dö om filmen gör mig besviken -.-


Så det blir att åka till Eskilstuna imorn där hon ikväll bokade,
sen blir det troligen övernattning där (: tokmys♥

Har jag tur så har jag tid (läs: ork) att köpa ny mobil också.
Jag måååååste ha en! Caisa hade en som hon ville sälja, så
skulle titta på den men antingen så går jag inte ihop med LG
eller så var mobilen rasist. Den ville inte funka :( Mikaela fick
leka doktor men startknappen nappade inte på hennes fingrar
heller. Såå, eftersom jag trodde att jag skulle ha en vart jag
så lycklig. Men det försvann ju sen :( Så ska försöka hitta en
ikväll som jag vill ha sen passa på att hinna köpa den när jag
endå är i Etuna. Då kommer jag sväva på rosa moln igen :)


And who knows, they just might fulfil one and others needs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0