Awesome night!

Ååh igår kväll var uuunderbart! Chillade hemma hos Mikaela
en stund också, vi drack thé och myspratade. Sen kom Baba
hem så var tvungen att gå för att vi skulle iväg till Etuna, vi åkte
in tidigare för att vi behövde shoppa lite innan. Jag och systrarna
fick med oss massa skor hem, greaat! Då älskade vi våran baba
väääldigt mycket och sen åt vi även på mitt favoritställe, max.
Efter det så drog vi iväg till Nybron och hälsade på alla människor
som var sjuukt roliga och så förberedde vi oss för att dra vidare
till Shan. Jag var så sjuukt pirrig innan och en som jag inte kom
ihåg namnet på undrade varför, så jag erkände att jag har en liten
crush på Shan och han bara garvade och lovade att när vi skulle
tillbaks till Nybron efter så skulle jag få träffa honom. Då dog jag typ.

Så vi skuttade iväg och det var helt awesome, först så blir jag helt
tårögd när han kommer ut på scenen och baba tyckte jag va feta tönten.
sen jag dog typ tusen gånger till, min humor till maaax!


Showen slutade senare än vad vi trodde så vi han aldrig dra iväg till
Nybron, så baba gick till någon och så ringde dom upp till Shan som
väntade på övervåningen tills byggnaden tömdes, så sa han baba
känner att vi bara kunde gå efter en brud där och så gick vi tillbaks
till scenen så kom han ut igen :') Jag vart heeeelt fuuucked!
Så nervös va det fan länge sen jag var. Kändes som att jag inte kunde
säga nåt ord hahahah.. Sen så var det dags att åka hem. :(

Men det va inte dåligt alls för Mikaela kom ut och mötte mig efter att
baba släppt av mig utanför henne. Vi drog iväg till trappen och pratade
en massa och sen gick vi även till mig och drack thé :) Efter en
lång stund så drog vi ut och hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0