bestfriend, I miss you.

Mikaela här!

Bussigt att jag loggar in på Yamis blogg och länkar
mig själv. Haha! Men det var inte så det var tänkt.

Ville bara skriva till Yami att jag saknar henne. Hon är i
Eskilstuna och roar sig med en komiker. Hon skriver nog om
det sen.

Själv sitter jag och kollar på Sveriges värsta bilförare.
Ska man skratta eller gråta åt programet?

Yami kom bara hem nu, i miss you so damn much.

Vad mer ska jag skriva? Att jag och Yami ska rocka loss
på lördag! Fyfan va härligt.

Det var som att hon hörde mitt parningsrop efter henne!
Mitt längtanderop efter henne. Hon skrev nyss att hon är påväg hem.

Only one word: WOHOO Äääntligen skyynda!


Slänger upp en bild på oss två! Och som vanligt kör vi våra sexiga, flippiga
och konstiga poser.

/Er favoritbloggares andra kropp och själ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0