Fredagsmys !

Vaknade precis. Min mamma hade inte väckt mig. Tror det beror
på hostan under natten. Inatt sov jag hyfsat bra, kunde iaf sova
några timmar i sträck istället för att vakna varje halvtimme.


Känns i kroppen att den behöver ta igen sömn. Så ska snart krypa ner igen :)

Mamma och Liia storstäädar i hela lägenheten. Hatar dammsugare så här tidigt.


Känns deprimerande att det är helg igen och jag inte är så värst frisk.
Kommer dö av att ligga hemma en helg till. Hoppas att jag orkar göra
nåt iaf, det var på tok för länge sen och har inte hänt nåt roligt pga idioten.



Funderar på att åka in till Nyköping senare under dagen och köpa något skoj
och övertala Nyköpingarna att ha fest. Om jag får någon ooork =>


Men anyway. Nu ska jag SOVA. Kyss på er :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0