Har för mycket liv för att skriva en blogg.

eller inte.



Awesome helg.
Så jävla värd.



Fredags: Åkte hem i skaplig tid efter att haft en pratstund hemma hos
Lollo och fixat i hennes lägenhet. Kom hem och så, Mikaela och jag tänkte
färga håret men det blev fest istället. Eller ah, chillkrök :) Stannade inte
så länge men det var roligt endå. Satt och var "dealer" i ölspelet och chillnänii.
Efter ett tag så drog jag iväg och träffade Olliver som hade vart på någon
hockeymatch, han var superglad för dom hade tydligen vunnit också.
Bra för mig, för då var han glad mot mig med hahaha! (a)
Vi firade 15 år den dagen :) <3


Lördags; Sov bort hela dagen, sen klev jag upp och fixade aylin och nattis
naglar, dom vart awesome. Jag börjar fan bli proffs, hennes naglar är perfekta
att öva på! :) Efter det så gick jag och träffade Mikaela, vi hade deeptalk och
sånt. Du vet väl att jag alltid finns här?
Vi drog hem till henne och jag pratade, satte på musik och nästan nattade
henne när jag tyckte att vi skulle gå ut igen, stackarn hahaha.
Hälsade lite snabbt på Olliver och Erik vid stadshuset när jag var på väg hem
och så kom miss fjortisbiaatch och såg allmänt ful ut. Haha.


Idag; Vaknar upp av att lillasyster kommer och knackar på min dörr och berättar
att vi ska till Eskilstuna. Klädde på mig och sen åkte vi iväg. Jag tror att Baba har
gjort något väldigt dumt eller bara hade allmänna skuldkänslor... Han sa att vi fick
välja vart vi ville shoppa, så vi sa tuna park, han skjutsade dit oss och sa att han
åker ner till stan så länge och ger oss sextusen att bränna bort. Sen brukar Baba
alltid ringa efter 1 timme och börja tjata om att vi ska skynda oss, men icke,
vi gick runt i flera timmar och hittade massor med fina saker! :)
Efter det så kom Baba och hämtade oss och vi åkte till en Kina restaurang.
Heeeelt jävla awesome dag! :)
Fick med mig mjukisdress, skor, jacka, linnen, kofta och sånt. Fiint :')


Nu ska jag sätta mig och plugga på vad som har hänt i historian ifrån år 0 fram till
nu. Inom länder, historiska ord, personer osv. Jag känner mig redan körd. Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0