Let's do this.

Idag tog jag faktiskt tag i saker. Jag klev upp fixade mig och åkte till skolan.
Skulle möta upp Ylva på lärarrummet och pratade lite, efter det så drog jag
upp till klassen och överraskade dom. Vart kramkalas och prat.


Efter det så satte sig Marcus och jag vid sofforna utanför salen där Oliver
haft lektion, när han slutade så sa jag att jag skulle gömma mig och
överraska honom med, jag satte bara för händerna för ansiktet och
satt kvar och Marcus dog av garv, men Oliver märkte ingenting. NICE!


Efter det så drog vi upp till bt och chilla innan bussen gick.


Sen när jag kom hem så åt jag mat och sen har jag, mamma och baba
kollat på film, Girl positive. Handlar om HIV och den var bra:)
Vart nyss klar med den och tänkte bara skriva här lite innan
jag sätter mig och pluggar på lite saker som jag har missat. I can do it!


Ikväll ska jag träffa Mikaela som har firat sin syster och även Olliver
har tid att träffas. Mysmysmys :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0