Mikaela är färgblind..

Nje, inte helt. Men hon har fan problem med att se färger.
Hon smsade nyss att hon köpt ny mobil, för att den va rosa.
Jag vart självklart nyfiken på vad för skönhet hon köpt hem
så kollade direkt upp efter en rosa Nokia med touch, och guess what...

JAG HITTAR INGEN!

Det här ska dock bli spännande att se senare ikväll, antingen har Mikaela
råkat köpt en orange mobil eller så är internet världen emot mig.
Kan det bli roligare på en måndag? ;)


Och för övrigt sitter jag och hatar hela världen, alla slutade svara exakt
samtidigt överallt. Känns verkligen som att jag äter upp mig själv här hemma.
När jag väl kommer tillbaka till skolan kommer alla tro att jag är
någon ny, mobbad bonde som har börjat.


Hope not..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0