PÅSKLOV!

Nu sitter jag i skolan. Lär få sluta om någon timme hoppas jag. Wiie.


längtar ihjäl mig för det är sista skoldagen idag. Har ledigt imorn (y)


Hahah, precis innan lunch så satt jag och Lollo och småpratade lite
för att vi inte orkade lyssna på läraren. Mitt i våra mummel till varandra
så säger hon;

Lollo: Alltså jag vill ha fest på lovet.. Sugen på det.
Jag: IKVÄÄÄÄLL!
Lollo: Hhaha pfft eller hur.

5 sekunder efter;

Lollo: Elleer...?
Jag: *bigsmile*
Lollo: *smsar alla på kontakt listan*

Så ikväll blir det party :) Drar upp till skavsta efter skolan och lämnar lite stuff
sen så ska NattaLoo färga sitt hår så sitter antagligen och är psykiskt stöd bredvid.
Sen hämtar vi vattenpipa och annat mys och krashar Lollos lägenhet mitt i veckan.
Stackarn ska till skolan imorn också, får väl se hur det går (;

Skriver mer later, kysss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0