Skärp dig nu Yami (:

Efter att knappt ha uppdaterat de senaste dagarna har nästan
alla besökare försvunnit. Det varade ju länge?


Anyway. Time to stop weeping now. I'm back! :)



Åkte hem ifrån praktiken idag, hade först sovmorgon och sen
bara stå och göra ingenting i en och en halv timme va inte kul,
kände mig svimfärdig igen som jag även gjorde igår. MÖH!


Men nu är jag hemma iaf. SKÖNT! Mami kom och mötte mig vid
bussen med chico och nu är hon iväg och handlar. Jag passar Chico,
han är helt jävla knas :) Hoppar upp på borden, sofforna, fotöljer,
river upp kartonger och grejor. Han kan verkligen inte styra sina känslor!


Mamma ska köpa pizza till mig också, muuuums!
Sen ska jag hinna duscha och fixa mig inför ikväll,
och så ska jag även träffa min Mikaela :D ♥


Idag kommer även min bror som jag har saknat sjuuuukt mycket.
Vi hinner aldrig träffas :( Men nu kommer han äntligen upp för att
han ska på ett bröllop i helgen. Myys :)

Men kommer knappt hinna träffa honom, för jag, Aylin, Liia och baba
åker iväg till Eskilstuna när baba kommer hem. Vi ska iväg och kolla
på Shan Atcis show. Jag kommer dö av garv. Tooootalt! :)


Men nu är det dags att skynda sig :) Kyss på er så skriver jag senare!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0