Skavstadag (:

Igår så åkte jag och Lollo upp till skavsta och hälsade på Alexhabibi :)


Först åkte vi til idrotten och berättade att vi inte skulle vara med, sen
åkte vi till stan och handlade en massa gott och hämtade lite saker ifrån
Lollo. Sen satte vi oss på bussen ut till Skavsta och så mötte Alex oss.
Drog in på rummet och spelade cs och så försökte jag och Lollo lista ut
hur man gjorde, var så länge sen jag spelade. Men sen kom iaf Alex
och S.H och lärde mig. Daaamn I'm good!


Sen så fikade vi, spelade lite, jag spelade lite gitarr och satt ute och så.
Tokmysigt var det :) Sen hämtade Alex kanyl och tång och sen var
det dags för att pierca mina öron, fyyyyyfan vad det kom blod :'(

Sen så tickade klockan iväg och Lollo och jag skulle ner till stan så jag
hann med bussen. S.H följde med och när vi kom fram till B.T så
drog Lollo hem till sig och jag och S.H satt kvar där och pratade och så :)


Sen när jag kom hem så mötte bästavän upp mig och vi drog ut och pratade
en massa, och andra saker hoooohoooooo (; But that's too private for my blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0