So what am i to do with tonight?

Äntligen fått i mig mat. Bara ätit massor med glass dom senaste dagarna
och så plötsligt nu vart jag fett hungrig och moffade i mig massor.
Jättemätt och lycklig nu haha.


Idag så var jag iväg och pantade en massa flaskor, mötte upp Mikaela och vi
tog lite promenader hit och dit tills vi äntligen slog oss ner. Pratade en massor
som vanligt och funderade över saker som vi aldrig ens kommer få svar
på. Men det spelar ingen roll, vi kan falla tusen gånger om, men vi landar
alltid på våra fötter. Vill vi så kan vi liksom :)


Sen drog jag hem en sväng och nördade lite framför datorn. Skrev till
Bäckah på msn och skickade ut henne för att träffas en stund. Pratade
lite gamla minnen, vad som händer i varandras liv och sånt.


Och nuuuu sitter jag bara ner med ett stort glas vatten och lyssnar på
Ri-Fa och chattar med Lloyd, så cute. Finns här. (: !


Ikväll vet jag inte vad som händer. Baba har åkt iväg, mamma ligger däckad,
Aylin är hos sin pojkvän och Mikaela myser även med sin också. Olliver
svarar inte på sms längre och datorn gör så mina ögon får ont.


Jag är så jävla trött på hosta, feber, och sömnlösa nätter.
Vill ha fest, närhet och mera action. Men det känns liksom
"dream on, never gona happen!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0