Jag önskar att jag kunde prioritera bättre.



Mina fingrar är helt pirriga efter tangenterna så är tvungen att skriva av mig
lite. Jag saknar faktiskt att blogga. Riktigt mycket. Men jag har tröttnat på
så mycket, känns som att jag läser allt i repeat. Men det är endå sånt som jag
vill ha kvar och kunna påminnas om när det har gått för många dagar.

Men det jag saknar mest är att bara sitta och skriva. Hittat massor med gamla
texter som gör mig tokig i huvudet. Dels för att alla gamla minnen kommer
tillbaka och jag saknar dom, och dels för att jag har så mycket nya händelser
som behöver få komma ner i ord och sparas. Men det känns som att jag har
fastnat någonstans och inte kan få ner tankarna på samma sätt längre. Det låter
mest rakt och kortfattat. Men i huvudet lever jag i världens största drömsaga.

Men det är väl som allt annat här i världen. Ge det lite tid. Ska börja skriva mer
sånt i bloggen, tillslut kommer väl vanorna tillbaka. Längtar. M y c k e t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0